22 Şubat 2015 Pazar

DÖNÜŞ VAKTİ EYY DOSTLAR :)

Evettt uzunca bir süredir yazmıyorum ,ya vaktim olmadı ya canım istemedi ya yorgundm vs. bu bahaneler uzaaar gider :)

Gelelim hayatımda bu son 4-5 ay içinde neler olduğuna;

İşe geri döndüm (zor bir süreçten geçtim tabi Demir'i bırakmak benim için kolay olmadı :(  ).
Demir paşa yaramazlıkta zirve yaptı(beni nasıl zorladığını tahmin edemezsiniz:)  )

Bunun dışında aynı rutine devam ediyoruz işte..

Anne olmak zor ,çalışan anne olmak ayrı zormuş yaa :( gerçi bize annem ve kayınvalidem  yakın oldukları için Demir'e 2 hatfa biri ,2 hafta diğeri nöbetleşe bakıyorlar,işten geliyorum ooh softa hazır ,eve bi yatmaya geliyoruz ,daha ne isterim ! böyle olduğu halde bile hala yorulup söyleniyorum yaa Allah ailesinden uzakta olup çalışan annelere sabır versin.

Neyseee gelelim konumuza umarım bu dönüş kararı son olur :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder